Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014

Τουλάχιστον ξέρω να γαμάω

Βγαίναμε πάνω-κάτω δυο βδομάδες. Μιλάγαμε, πίναμε, κάναμε βόλτες, μαθαίναμε ο ένας το ψέμα του άλλου και γενικά κάναμε ότι κάνουν όλοι οι υποψήφιοι ερωτευμένοι. Μου άρεσε.

Είχε τα θέματα της βέβαια, αλλά όσοι με διαβάζετε θα έχετε καταλάβει ότι δεν είμαι ο αρμόδιος για να μιλήσω για ψυχολογικά προβλήματα. Είχε όμως αυτό που με τραβάει στις γυναίκες. Την αθωότητα, το ονειροπόλο βλέμμα, την απουσία του άνευ όρων συμβιβασμού. Της άρεσε να είναι στην αγκαλιά μου και εμένα μου άρεσε να της χαϊδεύω τα μαλλιά. Δεν έχω πολλά πράγματα να προσφέρω σε μια γυναίκα, αλλά δεν αισθάνομαι και την υποχρέωση να το κάνω.

Αν θέλετε τη γνώμη μου ήρθε ο καιρός να κάνουμε σεξ και αν θέλετε και τη γνώμη της, από την επαφή που είχαμε εκείνο το βράδυ με μόνο μάρτυρα μια σκιά, ήθελε και εκείνη το ίδιο. Θα πήγαινα λοιπόν στο σπίτι της. Η συνάντηση είχε κανονιστεί. 11:30 μπροστά από την εκκλησία. Εγώ έφτασα 11:45, αυτή 12:15. Δεν περίμενα ποτέ να βρω μια γυναίκα που να αργεί πιο πολύ από μένα. Μέχρι να έρθει είχα πιει δυο μπύρες και τουλάχιστον είχα μια καλή δικαιολογία για την ανάσα μου.

Είχε πάει να δει μια θεατρική παράσταση και το μόνο που δεν ήθελα ήταν να αρχίσει να μου μιλάει για αυτή. Αφού δεν είχαμε τίποτα άλλο να πούμε, αναγκαστικά την ρώτησα πως της φάνηκε. Τα επόμενα δέκα λεπτά κύλησαν μέσα σε ένα πέπλο αδιαφορίας. Έπρεπε να είχα πάρει και μια τρίτη μπύρα για το δρόμο.

Φτάσαμε σπίτι της, κάτσαμε στον καναπέ, βάλαμε κρασί. Στα πρώτα πέντε λεπτά είχα τη γλώσσα μου στο στόμα της και το χέρι μου στο στήθος της, στα δέκα λεπτά ήμασταν και οι δυο γυμνοί. Αγχώνομαι τρομερά όταν κάνω σεξ πρώτη φορά με μια γυναίκα και αν δεν είμαι μεθυσμένος είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα τα κάνω σκατά. Όντως η πράξη δεν κύλαγε σωστά, ήμουν απότομος, ήταν νωχελική. Σταμάτησα, άναψα τσιγάρο, ήπια λίγο νερό και προσπάθησα να συγκεντρωθώ.

Είναι και γαμώ τις γκόμενες. Πρέπει να την γαμήσεις καλά, πρέπει να την ξεσκίσεις. Μην είσαι μαλάκας. Μήπως έχω μεγάλο πρόβλημα; Μήπως να αυτοκτονήσω; Τι στον πούτσο μου συμβαίνει; Μαλάκα έχεις ένα όμορφο μουνί δίπλα σου, απλά γάμα το είναι τόσο απλό.

Πήγαμε στο δωμάτιο. Από τις φωνές της μπορώ να πω ότι τα κατάφερα τελικά. Τα κατάφερα. Μπορώ να κοιμηθώ ήσυχος πλέον, έκανα το χρέος μου σαν άντρας. Ολοκλήρωσα το καθήκον μου. Μπήκε το νερό στο αυλάκι. Ο κύβος ερρίφθη. Πήρε το μήνυμα. Κατάλαβε ποιος κάνει κουμάντο. Έμεινε κατενθουσιασμένη με τις σεξουαλικές μου επιδόσεις. Ναι, μπορεί να μην ξέρω ποιος είμαι και που πάω και τι κάνω σε αυτή τη ζωή, αλλά τουλάχιστον ξέρω να γαμάω. Κάτι δεν είναι και αυτό;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου