Τρίτη 1 Απριλίου 2014

Η γκόμενα του φίλου μου

Τώρα τελευταία την παίζω και σκέφτομαι τη γκόμενα του φίλου μου. Να μια ενδιαφέρουσα αλλαγή στη ζωή μου. Όταν με βλέπουν στο δρόμο και με ρωτάνε ''τι νέα;'' μπορώ να απαντάω ότι τώρα πια την παίζω και σκέφτομαι τη γκόμενα ενός καλού μου φίλου.

Να πως πάει η φαντασίωση. Αυτός είναι στην Αθήνα και εμείς σε μια παραλία. Είναι Αύγουστος. Εγώ μεθυσμένος όπως πάντα. Της λέω ότι θέλω να πάω για νυχτερινό μπάνιο. Κάνει πολύ ζέστη και δεν την παλεύω. Πάνω στο μεθύσι της μου λέει ότι θέλει να έρθει και αυτή μαζί μου. Το ήξερα ότι κατά βάθος με γουστάρει. Θα έγλειφε άνετα τη ψωλή μου. Η καριόλα.

Πάμε στην παραλία, αφού πρώτα έχουμε πάρει μπύρες για το δρόμο. Φτάνουμε. Κανείς δεν είναι εκεί. Μόνο εγώ και η γκόμενα του φίλου μου. Σκοτάδι και αφρός. Κάνουμε πως δεν τρέχει τίποτα. Απλά πάμε για μπάνιο. Δεν έχουμε όμως μαγιό. Της προτείνω να κάνουμε γυμνοί. Ή να κάνουμε με τα εσώρουχα. Ή να κάνω μόνο εγώ και αυτή να με περιμένει απ΄έξω. Δεν έχει σημασία, έτσι και αλλιώς στο τέλος θα τη γαμήσω. Η υπόθεση αλλάζει, το τέλος πάντα ίδιο. Κάτι μου θυμίζει αυτό.

Αυτή τη φορά θα κάνουμε με τα εσώρουχα. Μπαίνω πρώτος. Την τραβάω και βουτάει και αυτή. Για λίγο κολυμπάμε. Μετά της λέω ότι κάτι επιπλέει δίπλα της, τρομάζει και κολλάει πάνω μου. Σε αυτό το σημείο πρέπει να ομολογήσω ότι αρχίζει και μου σηκώνεται για τα καλά. Αρχίζουμε και φιλιόμαστε. Φιλάω τα βυζιά της. Της πιάνω τον κώλο. Της βάζω δάχτυλο. Στη γκόμενα του φίλου μου. Του φίλου μου.

Βγαίνουμε έξω. Άλλοτε της γλείφω το μουνί και άλλοτε μου παίρνει πίπα. Όταν φαντάζομαι ότι μου παίρνει πίπα, χύνω αμέσως, γι' αυτό τώρα τελευταία προτιμώ την πρώτη εκδοχή. Κρίμα τόση φαντασία και να μην γαμάω στο τέλος.

Τη γαμάω όλο το βράδυ. Τη γαμάω τόσο καλά που θέλει να παρατήσει το φίλο μου. Της λέω ότι δεν πρέπει και ότι άμα με γουστάρει τόσο πολύ μπορώ να της τον σφυρίζω που και που στην μητέρα Αθήνα. Μου λέει οκ. Της ρίχνω άλλον ένα καθώς ο ήλιος ανατέλλει...

Τι να σημαίνουν όλα αυτά; Καθώς μαλακίζομαι στο δωμάτιο του σπιτιού που πέρασα όλη μου τη ζωή. Κοιτάζοντας το τοίχο, με τον πούτσο στη χούφτα, προσπαθώντας να μην κάνω φασαρία, να φαντάζομαι ότι γαμάω τη γκόμενα του φίλου μου, ενώ έχω ακόμα στο στόμα μου τη γεύση από την μπύρα που ήπιαμε μαζί πριν δυο ώρες. Τι να σημαίνουν όλα αυτά; Καπνίζοντας με θέα την απέναντι τέντα, να σκέφτομαι ότι κάτι, κάποτε θα αλλάξει.

Είναι βράδυ Ιουνίου. Και εγώ την παίζω με τη γκόμενα του φίλου μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου